grafik

Czy kiepski ilustrator potrafi zrujnować ulotkę?

Jeśli weźmiemy pod uwagę, że jej treść jest prawidłowa potrafi się to zdarzyć raptem w momencie kiedy mamy styczność z niedzielnym lub tandetnym ilustratorem. Wówczas tak się składa nie najmierniejszym rozwiązaniem będzie emitowanie broszurek reklamowych na standardowej drukarce po wcześniejszym przełożeniu całości broszury do jakiegoś edytora tekstu. Jeżeli posiadasz przynajmniej przeciętny smak estetyczny bezboleśnie poznasz które prace się do czegoś nadają, a które bynajmniej nie.

Jednak zoptymalizowanie efektywności marketingowej to już nowa sytuacja, nie mam celu w aktualnej chwili obsmarowywać grafików, którzy realizują ulotki. To bynajmniej nie grafików wina, na dobrą sprawę jedynym ich zajęciem jest przygotowywanie właśnie grafiki. Jednak jeśli nie posiadają odpowiedniej podwaliny w postaci osoby, która jest biegła w efektywnej sprzedaży owa reklama nie rozwinie w 100% skrzydeł.

Wypadałoby już tutaj odróżnić rzetelną pracownię promocji, której zależy nie wyłącznie na przygotowaniu projektu, ale zarówno na kształtowaniu takich form reklamowych które to będą efektywnie zachwalały firmę usługobiorcy plus jego artykuły bądź usługi.

Zestawiając serię artykułów:

  • Ulotka efektywna, to ta która sprzedaje
  • Absolutnie nie zaczynaj projektowania broszury od grafiki,
  • Broszura nie będzie właśnie efektywna jeśli grafika i reszta się nie uzupełnią,
  • Kiepski grafik nie stworzy właściwej podwaliny dla dobrej treści, zły potrafi ją zrujnować,
  • Nie powinieneś czerpać przykładu z agitek konkurencyjnuch biznesów, inaczej “wtopisz się w tłum”
  • Pierwsza część jest środkiem do wykonania dobrej agitki marketingowej,
  • Pisz wprost do swojego potencjalnego odbiorcy,
  • Zapraszaj do akcji, niech twój odbiorca stanie się aktywnym klientem,
  • Pokazuj korzyści, a nie własności swojej oferty,
  • Odpowiedni tytuł może stać się sposobem do podwyższenia skuteczności ulotki,
Tags
Rate This Article
Author

jakub.oleksinski@gcds.eu

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.