Ile zarabia korporacja świadcząca przewóz osób na reklamach?

Firmy taksówkowe zarabiają po pierwsze na przewozie osób i wygląda na fakt, iż jeszcze przez długi czas będzie to ich podstawowy dochód. Od pewnego czasu dużo więcej uwagi udziela się również reklamach na taksówkach znanej jako Taxi Light, nie dziwi więc to, iż zapytanie o to, jak dużo zarabia firma taksówkowa na reklamie zyskuje na aktualności.

Samo reklamowanie się na taryfach, choć jest zjawiskiem względnie nowym u nas, nie powoduje dużego zdumienia w całej europie. Można się z nią spotkać i w Europie Zachodniej, jak i w USA oraz Arabii, sporo badań akredytuje przy tym jej wysoką skuteczność. Taxi Light to dwustronny nośnik o rozmiarach 100 na 50 cm, który to jest umieszczany u góry taryfy. Zarówno wymiary, jak również lokalizacja TaxiLight nie są dziełem Rozmiary sprawiają, że można zmniejszyć koszty związane z samym wykonaniem reklamy, lokalizacja zaś powoduje, że oferta reklamowa znajduje się na wysokości oczu ludzi, w naturalny sposób zwraca więc na siebie ich atencję. Co wcale nie jest mniej znaczące, nośniki takiej reklamy bywają podświetlane, jest więc ona wyraźna także w czasie poranka, jak i wieczorową porą. Poziom jej działania jest trudny do konkretnego ustalenia, reklamodawca ma jednak zagwarantowane, że będzie ona eksponowana w znacznie większej mierze niż klasyczna promocja zewnętrzna.

Odpowiedź na zapytanie o to, czy dużo firmy świadczące przewóz osób zarabiają na reklamach tego typu bynajmniej nie jest jednoznaczna. Wpływ na dochody korporacji udostępniającej swoje taksówki ma przynajmniej kilka czynników. Po pierwsze atrakcyjność ośrodka miejskiego, w którym ma być reklamowany określony artykuł bądź usługa, bynajmniej nie pozbawione znaczenia jest zaś pozycja samej firmy. To akurat ona umożliwia obliczyć zasięg promocji, a tym samym oddziałuje na jej widoczność. Często powieszenie reklamy na pojazdach firmy cieszącej się zaufaniem ze strony klientów jest też następnym elementem wpływającym korzystnie na ocenę rekomendowanego rozwiązania.

Wpis gościnny: Przeprowadzki ProMove

Tags
Rate This Article
Author

jakub.oleksinski@gcds.eu

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.